Interview met Sharon

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Interview met Sharon

Bericht  Jeannette op za apr 10, 2010 11:05 am

Niet zo'n grote verassing denk ik dat ik Sharon heb uitgekozen voor het volgende interview.
Jij mag de volgende uitzoeken Sharon!!

1. Wil je in het kort iets over jezelf en je familie vertellen?

Ik ben geboren in Zaandam op 3 juni 1973 en heb 1 broertje, Arvid. Hij woont nu in Australië. Op 8 augustus 2000 ben ik getrouwd met Peter en op 2 oktober 2000 is onze oudste dochter Mara geboren. Op 21 september 2002 werd Wessel geboren. In december 2003 zijn we verhuisd van Hoogezand naar Zaandam omdat we vonden dat het in de Randstad wel erg moeilijk was om je kinderen goed groot te brengen. Daarnaast waren de huizen niet te betalen. We hebben dus allebei een baan gezocht in Groningen en zijn vertrokken. Tot op de dag van vandaag hebben we daar geen spijt van. Op 3 januari 2006 kregen we nog een dochter Sanne. We zijn dolblij met onze 3 gezonde kinderen alhoewel ze wel ieder zo hun probleempjes hebben. Wessel heeft een informatieverwerkingsprobleem. School denkt PDDNOS en het centrum waar hij onderzocht is denkt een PV kloof. Maakt ook niet veel uit, school houdt goed rekening met hem en het gaat steeds beter met hem. Een jaar geleden was hij nog vaak erg ongelukkig en dat is nu gelukkig niet meer zo. Mara heeft sinds kort fysio vanwege een achterstand in haar motoriek en de fysio denkt dat ze DCD heeft. School denkt echter van niet. School denkt wel dat er iets met Sanne haar motoriek is. Die is nu onderzocht en daar krijgen we nog uitslag van. Het is toch wat! Ik zie het allemaal wel. Het gaat goed op school met de kinderen, ze luisteren goed naar me en ze hebben vriendjes om mee te spelen en dat is het belangrijkste. Ik werk 23 uur per week (4 ochtenden en 1 hele dag) op een deurwaarderskantoor. Daar maak ik dagvaardingen. Nou, dat was het denk ik. Oja, we hebben nog een kat: Nooky

2. Hoe zou je jezelf omschrijven als je maar 1 woord mag gebruiken?
Dat is lastig. Als het over mijn werk gaat dan zou ik zeggen perfectionistisch. Maar als het om thuis gaat dan eerder chaotisch haha. Krijg mijn huis maar niet netjes, hoe goed ik mijn best ook doe.

3. Hoe en wanneer ben je met digital scrapbooking in aanraking gekomen?
In maart 2008 door Maaike (zij was op het oude forum ook lid). Zij is nogal actief met papierscrappen en had toen gehoord dat er ook digiscrappen bestond. Zij had een kit gekocht en stuurde die naar mij om te vragen of ik er iets mee kon omdat ik handiger met de computer was. In windows paint ofzo heb ik iets in elkaar geflanst waar ik beretrots op was maar wat er nu, achteraf, niet uit zag. Toen ik Gimp ging proberen maakte ik opeens "echte" lootjes. En toen was ik verslaafd....
4. Wie is je favoriete designer en wat is je favoriete shop?
Ik koop eerlijk gezegd nooit kits. Ik vind de kits van Anita (Centani Designs) erg mooi en ik heb veel bewondering voor Berna Datema. Zij maakt prachtige dingen met hele mooie kleuren.

5. Met welk programma werk je het liefst / meest?
Omdat Gimp steeds vast liep werk ik nu met PSE

6. Hoe lang doe je gemiddeld over het maken van een layout?
Soms een half uurtje, soms veel langer. Ligt er aan. Ik heb buien dat ik totaal geen inspiratie heb en buien dat ik barst van de inspiratie

7. Waar haal je je inspiratie vandaan?
Van jullie!!! Dus allemaal bedankt daarvoor

8. Zit je in een creative team en zo ja van welke designer(s)?
Ik ben begonnen in de CT van PiggyscrapsDesign. Zij werd de eigenaar van SAS (nu The Studio) en nodigde mij uit om in de store CT te komen. Van daaruit heeft Lynn Griffin mij gevraagd voor haar CT en sinds kort zit ik in de CT van Berna Datema. Wat de laatste betreft moet ik nog wat zelfvertouwen opbouwen. De kits die zij maakt zijn niet echt geschikt voor een simpele frame-met-bloemetje-lay-out. Haar papers zijn best druk dus dat vraagt wel om een hele andere stijl. En die beheers ik nog niet zo goed. De lootjes die ik met haar spullen maak doe ik ook altijd erg lang over omdat ik altijd bang ben dat zij ze niet mooi genoeg zal vinden. Ik hoop wel dat ik dat vertrouwen nog ga krijgen want ik vind het wel heel gaaf om met haar spullen te werken

9. Zijn er nog meer dingen die je leuk vindt buiten digital scrapbooking?
Ja! Zumbaaaaaaaaa!

10. Zijn er nog meer dingen die wij als collega-scrapper van je moeten weten van je?
Eh....nou, af en toe heb ik het heel erg druk met de kinderen hun sportclubjes, fysio, onderzoekjes, etc. Dan heb ik weinig tijd om te scrappen of op het forum aanwezig te zijn. Daar komt bij dat ik last heb van bekkeninstabiliteit en in periodes van drukte of spanning worden die klachten erger. In die periodes kan ik me er vaak niet toe zetten om iets met scrappen te doen of lootjes van anderen te bekijken. En daar voel ik me dan schuldig over omdat iedereen hier altijd zo lief overal op reageert. Maar wat ik dus wil zeggen is dat ik soms wat vaker en soms wat minder vaak aanwezig ben maar ik kom altijd weer terug hoor!
Jeannette

Aantal berichten : 343
Registratiedatum : 28-02-10
Leeftijd : 49

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Re: Interview met Sharon

Bericht  Admin op za apr 10, 2010 12:31 pm

Inderdaad niet helemaal een verrassing dat je Sharon hebt uitgekozen, Jeannette.

Leuk om te lezen weer. En je vooral niet schuldig voelen hoor. Ikzelf heb ook niet altijd even veel tijd of puf om veel op de site te zijn. We hebben allemaal wel eens iets anders, het scrappen moet wel een hobby blijven hoor, geen verplichting.

Creative for:
Berna Datema, Cali Designs, Christine Honsinger/Fiddlette, Clementine Design, Crowabout StudioB, Damayanti, Digiridoo Scraps, Fiddle-Dee-Dee, Lorie Davison, Paula Kesselring, PinkLotty Designs, Raspberry Road Designs, Rucola Designs, SherrieJD, Veronica Spriggs
Admin
Admin

Aantal berichten : 1398
Registratiedatum : 27-02-10
Leeftijd : 46

Profiel bekijken http://digiscrapnederland.forummotion.com

Terug naar boven Go down

Bericht  Yvonne op za apr 10, 2010 1:41 pm

Leuk om te lezen Sharon! Wist al wel veel van je maar door dit soort interviews kom je toch net iets meer te weten. Erg leuk. En je hoeft je niet schuldig te voelen hoor. Iedereen heeft wel eens wat mindere tijden, wat er bij mij dan het eerste inschiet is het geven van commentaartjes. Af en toe ga ik er dan even voor zitten, maar dan merk je dat het er zoveel zijn..... geen beginnen aan lol! En wat Irene zegt, het moet een hobby blijven.
Yvonne

Aantal berichten : 608
Registratiedatum : 01-03-10
Leeftijd : 62

Profiel bekijken http://ieffie-scrap.blogspot.com/

Terug naar boven Go down

Bericht  Lilly-10 op za apr 10, 2010 2:06 pm

Echt Sharon , weer fijn om te lezen. Je hebt een fijn gezinnetje .natuurlijk dat je het druk hebt , werken gaan en 3 kinderen. Toch fijn dat we je regelmatig "zien" op het forum.En idd. iedereen heeft al eens wat minder tijd of goesting om iets te doen. En ja ,scrappen, het is en blijft een hobby. Wel een leuke hé!
Lilly-10

Aantal berichten : 675
Registratiedatum : 01-03-10
Leeftijd : 64

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  sharon op zo apr 11, 2010 8:06 pm

Ha, ik zie dat het interview er al staat. Ben net terug van een weekendje Zaandam.

sharon

Aantal berichten : 616
Leeftijd : 44

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Admin op ma apr 12, 2010 4:24 am

sharon schreef:Ha, ik zie dat het interview er al staat. Ben net terug van een weekendje Zaandam.

Dan hadden we wat af kunnen spreken. Ik was zaterdag nog in het centrum.

Creative for:
Berna Datema, Cali Designs, Christine Honsinger/Fiddlette, Clementine Design, Crowabout StudioB, Damayanti, Digiridoo Scraps, Fiddle-Dee-Dee, Lorie Davison, Paula Kesselring, PinkLotty Designs, Raspberry Road Designs, Rucola Designs, SherrieJD, Veronica Spriggs
Admin
Admin

Aantal berichten : 1398
Registratiedatum : 27-02-10
Leeftijd : 46

Profiel bekijken http://digiscrapnederland.forummotion.com

Terug naar boven Go down

Bericht  sascha78 op ma apr 12, 2010 5:23 am

Volgens mij is er een foutje geslopen in het interview. Ik lees dat je verhuist bent van Hoogezand naar Zaandam en in Groningen bent gaan werken (klinkt niet helemaal logisch). Verder leuk om wat meer over je te lezen. En heb vertrouwen in jezelf, je kunt meer dan je denkt!
sascha78

Aantal berichten : 261

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  tinekereinders op ma apr 12, 2010 10:27 am

Leuk interview Sharon. En wat er al gezegd is, het is een hobby. en je bent al druk met werk en je kinderen. Mijn kinderen zijn al volwassen en ik werk s avonds, dus heb overdag tijd zat om achter mijn laptop te kruipen.

tinekereinders

Aantal berichten : 725
Leeftijd : 62

Profiel bekijken http://tinekereinders.blogspot.com/

Terug naar boven Go down

Bericht  spontanity op ma apr 12, 2010 4:52 pm

Wat een ontwapenend interview ook weer.
Leuk om te lezen Sharon!!
flower Auk flower

Aukjes site