Interview met Carla

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Interview met Carla

Bericht  sharon op vr apr 23, 2010 10:25 am

1. Wil je in het kort iets over jezelf en je familie vertellen?
Carla is de naam en ben 43 jaartjes jong.
Ik ben moeder van 2 jongens van 17 en 22 jaar. De oudste is sinds een paar maanden op zichzelf gaan wonen en dat was een heerlijke stap. Voor ons beide!
Ik ben van Amsterdam naar Zaandam naar Wognum vrhuist, en nu woon ik al een paar jaar in Hoorn NH, samen met mijn vriendin en dat is altijd een dolle en gezellige boel.
Ik heb daardoor helaas geen contact meer met mijn familie maar de familie van mijn vriendin is ook mijn familie geworden waar ik heel erg blij mee ben want het is best eenzaam zonder familie.
Mijn vriendin heeft een pleegzoon die ons het afgelopen jaar oma's hebben gemaakt van een wolk van een kleindochter Gabi. En alle jongens hebben een vriendin dus ben ook nog eens schoonmoeder!
Verders zijn wij verleden jaar gestopt met ons eetcafe en proberen we aan de bak te komen wat niet zo makkelijk is tegenwoordig.

2. Hoe zou je jezelf omschrijven als je maar 1 woord mag gebruiken?
Pffffffff mezelf omschrijven in 1 woord!? Jeetje, de jeugd die hier over de vloer kommen zeggen altijd 'Mams is weer eens prettig gestoord' dus laat ik het daar maar op houden.

3. Hoe en wanneer ben je met digital scrapbooking in aanraking gekomen?
In 2004. Toen ben ik eens heel voorzichtig gaan digitaal scrappen. Ik heb toen op internet heel wat forums e.d. gevonden en wes de scrap-koort toegeslagen.

4. Wie is je favoriete designer en wat is je favoriete shop?
Ik heb geen favoriete designer of shop.
Ik ben zelf nog steeds zoekende naar mijn eigen style.

5. Met welk programma werk je het liefst / meest?
Ik werk al jaren met PaintShop Pro, maar ben zo af en toe ook met Photoshop aan het stoeien want de meeste bedrijven werken daarmee en ik ben druk aan het solliciteren!

6. Hoe lang doe je gemiddeld over het maken van een layout?
Pffffffff ik kan er wel eens dagen opzitten!
Soms heb ik het in mijn koppie en dan zit ik rustig de hele middag te freubelen en zoeken en heb dan aan het eind van de dag een LO waar ik tevreden over ben.

7. Waar haal je je inspiratie vandaan?
Inspiratie haal ik bij jullie allemaal vandaan!
Ik surf heel erg veel over het net en ineens kan het dan zijn van: Ja! ik weet het!

8. Zit je in een creative team en zo ja van welke designer(s)?
Nee, ik zit niet in een creative team. Weet ook niet waar ik de tijd vandaan moet halen.

9. Zijn er nog meer dingen die je leuk vindt buiten digital scrapbooking?
Te veel om op te noemen denk ik. In ieder geval Fotografie, papier-scrappen en ben gek op het opknappen van meubels en mijn huis verbouwen.

10. Zijn er nog meer dingen die wij als collega-scrapper van je moeten weten van je?
Nog meer...? Tja we hebben nog 2 katten en een hondje. Gaan er geregelt met z'n twee op de scooter op uit. We hebben van die retro-scooters en hebben ontdekt dat je veel meer 'ziet' dan met de auto ergens heen gaan en met het foto toestel aan de schouder, ontdek je heel veel! En je hebt nooit parkeer-problemen!
Sinds kort werk ik vrijwillig mee aan het opzetten van een 'weg-geef-winkel' hier in de buurt.
Een weg-geef-winkel is een winkel waar gratis spullen te verkrijgen zijn. Je kunt er spullen halen maar ook brengen! Dus heb je toevallig een bureaustoel nodig en je hebt net een nieuwe tuinset gekocht ofzo, breng de oude dan naar de weg-geef-winkel en kijk even rond voor je stoel. Vind je hem? kan je hem zo meenemen! Zonder geld!
Maarja....dat is zo uitgebreidt, ik ben druk bezig met een blog maar kan jullie wel vast vertellen: wij zijn niet de enigste! In heel Nederland zijn er nu zo'n 41 weg-geef-winkels!

Pfffff dat was best moeilijk zeg!!
Op het een wist ik geen duidelijk antwoord en bij de ander moest ik weer van alles schrapen hahahaha
Achja, ik hoop dat dit zo goed is.

sharon

Aantal berichten : 616
Registratiedatum : 28-02-10
Leeftijd : 44

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Re: Interview met Carla

Bericht  sharon op vr apr 23, 2010 11:33 am

Carla, bedankt voor je medewerking! Erg leuk om meer over je te lezen. En grappig dat je jarenlang in dezelfde wijk hebt gewoond als ik. Ik was heel lang actief als vrijwilligster in het buurthuis daar. Misschien zijn jouw kinderen ooit wel op de kinderdisco of knutselclub geweest die ik organiseerde.

Maar onvoorstelbaar dat mensen tegenwoordig nog zo bekrompen kunnen zijn zeg! Ik voed mijn kinderen op met het idee dat ik hoop dat ze ooit een partner vinden met wie ze gelukkig zijn en of dat een man of een vrouw is dat maakt mij niks uit. En dat weten ze ook heel goed want het onderwerp komt wel eens ter sprake. Mara en Lisanne worden op school momenteel geplaagd dat ze lesbisch zouden zijn omdat ze zulke goed vriendinnen zijn. Ik heb geprobeerd uit te leggen dat homo of lesbi helemaal geen scheldwoord is maar een term die aangeeft of je op mannen of vrouwen valt. En ik hoop, als één van mijn kinderen ooit verliefd wordt op iemand van hetzelfde geslacht, dat ze me in geuren en kleuren komen vertellen hoe verliefd ze zijn!

sharon

Aantal berichten : 616
Leeftijd : 44

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  spontanity op vr apr 23, 2010 12:14 pm

Je bent en blijft dezelfde Carla, man of vrouw, wat maakt het uit.
Iedereen is vrij in zijn of haar keuze, zo simpel is dat.
Fijn dat je er bij bent en erg fijn zo wat meer over jou te weten te komen!!!
flower Auk flower

Aukjes site

My CT Work
spontanity
Admin

Aantal berichten : 713
Leeftijd : 57

Profiel bekijken http://www.spontanity.nl

Terug naar boven Go down

Bericht  Admin op vr apr 23, 2010 2:18 pm

Ik vind het onbegrijpelijk dat je familie geen begrip voor jouw relatie heeft. Echt! In deze tijd! Het lijkt mij in ieder geval heel moeilijk om geen contact te hebben met je ouders e.d. Moet er niet aan denken, maar heb zelf gelukkig nooit voor die keuze hoeven staan.
Zo te lezen ben je nogal bezig met van alles en nog wat. En dan ook nog tijd vinden voor vrijwilligerswerk. Petje af hoor!

Creative for:
Berna Datema, Cali Designs, Christine Honsinger/Fiddlette, Clementine Design, Crowabout StudioB, Damayanti, Digiridoo Scraps, Fiddle-Dee-Dee, Lorie Davison, Paula Kesselring, PinkLotty Designs, Raspberry Road Designs, Rucola Designs, SherrieJD, Veronica Spriggs
Admin
Admin

Aantal berichten : 1398
Registratiedatum : 27-02-10
Leeftijd : 46

Profiel bekijken http://digiscrapnederland.forummotion.com

Terug naar boven Go down

Bericht  Yvonne op vr apr 23, 2010 3:42 pm

Leuk om wat meer van je te weten Carla! Ik vind het ook onvoorstelbaar dat mensen zo bekrompen zijn, ik kan me niet voorstellen dat je je eigen kind om deze reden de deur wijst.
Zo te lezen heb je een lekker druk leven. Succes met het vinden van een baan, hopelijk vind je snel iets naar je zin.
Yvonne

Aantal berichten : 608
Registratiedatum : 01-03-10
Leeftijd : 62

Profiel bekijken http://ieffie-scrap.blogspot.com/

Terug naar boven Go down

Bericht  BrigittevT op vr apr 23, 2010 5:54 pm

Carla, dank je voor het leuke interview. Altijd leuk om iemand iets beter te leren kennen. Enne .... er is niks mis met prettig gestoord hoor lol!
Wat apart, zo'n weggeefwinkel, ik had er nog nooit van gehoord ! Ik ga eens kijken of er hier in de buurt ook eentje is, ik vind het wel een heel leuk initiatief !

BrigittevT

Aantal berichten : 73

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Lilly-10 op vr apr 23, 2010 6:56 pm

Leuk interview , ik hoop ook dat je vlug een leuk werk vindt. Ik hoop ook dat het ooit nog eens goed komt met je familie.Groetjes!
Lilly-10

Aantal berichten : 675
Leeftijd : 64

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  pepeetje2104 op vr apr 23, 2010 8:42 pm

Leuk interview Carla Very Happy enne dat prettig gestoort...hmmmm loopt hier ook rond hahaha
en die weggeef winkel, wat een leuk idee zeg.
ik hoop voor je dat het ooit weer goed komt met je familie.
pepeetje2104

Aantal berichten : 478
Leeftijd : 53

Profiel bekijken http://pepeetjesdigiscraps.blogspot.com/

Terug naar boven Go down

Bericht  Jeannette op zo apr 25, 2010 7:39 pm

Leuk interview. Goed van je dat je zo bezig bent met die weggeefwinkel.
Hopelijk komt het ooit weer goed tussen jou en je familie, maar ik heb wel bewondering voor je keuze om je eigen hart te volgen!!
Jeannette

Aantal berichten : 343
Leeftijd : 49

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  PGCarla op ma apr 26, 2010 9:26 am

Hahaha dank jullie wel!
Ja prettig gestoord vind ik wel 'prettig' hahahaha en de pubbers hadden me ook anders kunnen noemen dus denk dat het zeker een goede naam is voor een moeder cyclops

Ach ja weten jullie: mijn ouders doen zichzelf alleen maar pijn.
Ze wonen ook hier in Hoorn en mijn kinderen hebben nog wel contact met hun opa en oma.
Mijn kinderen steken hun mening niet onder stoelen of banken dus denk dat mijn ouders genoeg te verduren hebben en wie weet........ooit.
Tuurlijk is het soms niet makkelijk maar life goes on en gelukkig heb ik mijn kinderen en een ontzettend lieve vriendin en schoonfamilie.
En gelukkig hebben de meeste vrienden van ons er geen probleem mee!
PGCarla

Aantal berichten : 55
Leeftijd : 50

Profiel bekijken http://lavendelpatchwork.blogspot.com/

Terug naar boven Go down

Bericht  tinekereinders op wo mei 05, 2010 3:25 pm

Heb ik toch dit interview gemist. Leuk Carla dat we nu iets meer weten van jou. En als de mensen elkaar eens accepteren en respecteren naar hun sexuele geaardheid of huidskleur of geloof , dan zag de wereld er toch een stuk beter uit.

tinekereinders

Aantal berichten : 725
Leeftijd : 62

Profiel bekijken http://tinekereinders.blogspot.com/

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: