Swap gedeelte in het forum

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Swap gedeelte in het forum

Bericht  Admin op wo aug 04, 2010 10:44 am

De enveloppen swap is mij er goed bevallen en het lijkt me erg leuk om dit soort dingen vaker te doen.
Vandaar dat helemaal onderin het forum nu een hybrid gedeelte is aangemaakt, speciaal voor swabs. En ik heb meteen een nieuwe idee voor een swap geplaatst.
Wil je eens wat anders dan digitaal knutselen en even lekker met 'echte' papiertjes (kan natuurlijk ook uitgeprint zijn van je digi-kits), de schaar en lijm, kijk dan even in het hybrid swap forum!

Creative for:
Berna Datema, Cali Designs, Christine Honsinger/Fiddlette, Clementine Design, Crowabout StudioB, Damayanti, Digiridoo Scraps, Fiddle-Dee-Dee, Lorie Davison, Paula Kesselring, PinkLotty Designs, Raspberry Road Designs, Rucola Designs, SherrieJD, Veronica Spriggs
Admin
Admin

Aantal berichten : 1398
Registratiedatum : 27-02-10
Leeftijd : 47

Profiel bekijken http://digiscrapnederland.forummotion.com

Terug naar boven Go down

Re: Swap gedeelte in het forum

Bericht  Admin op ma maa 14, 2011 8:57 pm

Als er nog meiden willen meedoen met de hybrid tag-swap, ergens onderaan in het forum kun je je nog aanmelden. Anders gaan we van de week de meiden die zich hebben aangemeld aan elkaar koppelen.

Creative for:
Berna Datema, Cali Designs, Christine Honsinger/Fiddlette, Clementine Design, Crowabout StudioB, Damayanti, Digiridoo Scraps, Fiddle-Dee-Dee, Lorie Davison, Paula Kesselring, PinkLotty Designs, Raspberry Road Designs, Rucola Designs, SherrieJD, Veronica Spriggs
Admin
Admin

Aantal berichten : 1398
Registratiedatum : 27-02-10
Leeftijd : 47

Profiel bekijken http://digiscrapnederland.forummotion.com

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: