Interview met onze Brigitte...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Interview met onze Brigitte...

Bericht  spontanity op zo feb 28, 2010 4:25 pm

1. Wil je in het kort iets over jezelf en je familie vertellen?

Ja hoor, dat wil ik wel Sinds 1991 getrouwd met Arie, en we hebben twee dochters, Inge van 17 en Monika van 14. Leuke pubers die het leven spannend houden !
Verder hebben we ook een klein schattig hondje die Blooper heet, ook van haar heb ik (ja, voornamelijk ik LOL) veel plezier. Ik heb twee zussen, ik ben de oudste van het stel. Hoe oud ?
48 jaar, in mei word ik 49 .... Arie is twee jaartjes jonger

2. Hoe zou jij jezelf omschrijven als je maar 1 woord mag gebruiken?

Jeetje, één woord maar ?? Ik zou mezelf nog niet eens kunnen beschrijven in 1000 woorden hahahaha ! Ben een echte Tweeling, gespleten persoonlijkheid en al,
dus 1 woord, nee, dat gaat echt niet lukken hoor ...

3. Hoe en wanneer ben je met digital scrapbooking in aanraking gekomen?

Hier heeft Brigitte niets ingevuld, waarschijnlijk vond ze het interview te lang

4. Wie is je favoriete designer of wat is je favoriete shop?

Heb ik eigenlijk niet ... Ik vind het leuk om verschillende dingen te proberen en ben ook steeds op zoek naar designers die ik niet ken. En dan kun je hele leuke ontdekkingen doen. Zoals ik recent Joyce Paul ontdekte, hele leuke kits !
Maar ik blijf niet plakken bij één designer of één shop, want ik heb dan toch het idee dat ik hele leuke dingen mis

5. Met welk programma werk je het liefst/meest?

Photoshop Elements ! Soms werk ik ook met de uitgebreide Photoshop, maar daar ben ik toch niet zo in thuis als in Elements.
Dus, scrappen doe ik meestal met Elements, gewoon, omdat ik daar blind de weg weet.

6. Hoe lang doe je gemiddeld over het maken van een layout?

Kort ! Als het langer duurt dan een kwartier ben ik het eigenlijk al zat.
Simpel, dan begin ik gewoon aan iets anders.
Alleen lastig als ik voor een Creative Team moet scrappen en het wil niet lukken ....
Want dan moet het en dan kan ik soms wel eens lang met één kit bezig zijn !

7. Waar haal jij je inspiratie vandaan?

Toch wel voornamelijk van het internet, door veel te surfen.
Er zijn zoveel creatieve blogs en sites, en zoveel leuke dingen te proberen.
Eigenlijk heb je meerdere levens nodig om alles te doen.
Maar ook tijdschriften inspireren me, en vaak wordt ik ook gewoon geinspireerd door de foto's die ik scrap, of de kit waar ik mee werk.
Ik kan eigenlijk wel zeggen dat het meestal een soort van vanzelf gaat hahahaha.

8. Zit je in een Creative Team? Zo ja, van welke designer?

Op het moment 3.
Bij Dawn Inskip, daar zit ik al heel lang, en ook bij Juno Designs, hoewel zij door persoonlijke omstandigheden even wat minder aan het designen is en ik dus minder te scrappen heb.
Recent is Captivated Visions erbij gekomen,
ik vind het wel leuk om ook wat kortlopende CT's te doen.
Geeft mij de kans om verschillende designers 'uit te proberen'

9. Zijn er nog meer dingen die je leuk vindt buiten digital scrapbooking?

Ik zei al dat ik Tweeling was, dat betekent dat ik heeeel veel dingen leuk vind
Natuurlijk fotograferen, maar ook tekenen en schilderen, ach, eigenlijk alles wat met knutselen te maken heeft. Zo ben ik ook sokken aan het breien, want dat wilde ik altijd al leren, ik heb een tijd lang sieraden gemaakt, een hele poos ATC's gemaakten fanatiek geruild ....
Nu heb ik het tekenen en schilderen (mixed media) weer opgepakt, omdat ik gestopt ben met roken wil ik wat minder achter de PC en zocht ik weer iets om met mijn handen te doen
Ik doe mee met een digitaal Art Journal, maar heb ook een Moleskine boekje gekocht om een écht Art Journal
te maken ...
Dus, ik verveel me niet, zal ik maar zeggen !!

10.En zijn er nog meer dingen die wij als collega-scrapper zouden moeten weten van je ?

Nou, eigenlijk dat ik het heel gezellig vind op het forum, ook al laat ik soms ineens een tijd niks horen, ik kom altijd weer terug !
spontanity
Admin

Aantal berichten : 713
Registratiedatum : 28-02-10
Leeftijd : 58

Profiel bekijken http://www.spontanity.nl

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: