Fotoboek van Fotogoed.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Fotoboek van Fotogoed.

Bericht  Lilly-10 op vr jul 20, 2012 6:41 am

Ik heb een flatlay fotoboek besteld bij Fotogoed. Heb hem gisteren gekregenen ben er niet zo blij mee. De kleuren zijn mooi, maar in het midden van het boek loopt een zwarte streep van 0,5 cm.kijk maar eens. nu heb ik een mail gedaan en men zegt dat dit "normaal" is. Maar als ik niet tevreden ben, ik bij een nieuwe bestelling een financiele compensatie krijg. Ik heb terug gemaild en gevraagd hoeveel die compensatie dan wel bedraagt. Nu afwachten op het antwoord.Ik vind zo een zwarte streep helemaal niet normaal.Heeft iemand van jullie dat ook al eens meegemaakt of ergens al gezien.
Lilly-10

Aantal berichten : 675
Registratiedatum : 01-03-10
Leeftijd : 64

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Re: Fotoboek van Fotogoed.

Bericht  Jeannette op vr jul 20, 2012 3:40 pm

Nooit zelf meegemaakt Lily, ik heb ook nog niet zoveel ervaring met fotoboeken, al helemaal niet met flatlay, maar ik kan niet zeggen dat ik dit mooi vind, dus wat mij betreft helemaal terecht dat je niet tevreden bent!
Succes ermee, ik hoop dat het goed komt!
Jeannette

Aantal berichten : 343
Registratiedatum : 28-02-10
Leeftijd : 49

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Yvonne op vr jul 20, 2012 4:32 pm

Ik vind het niet normaal, de pagina's horen gewoon tegen elkaar aan te passen. Ook al kreeg ik een financiƫle compensatie ik zou er nooit meer boeken bestellen als zij dit normaal vinden. Het is gewoon niet mooi.
Yvonne

Aantal berichten : 608
Leeftijd : 62

Profiel bekijken http://ieffie-scrap.blogspot.com/

Terug naar boven Go down

Bericht  Admin op vr jul 20, 2012 8:23 pm

Is dit een gedrukte streep of zitten de pagina's niet tegen elkaar aan zoals ik met het Albelli boek had?
Bij Albelli mocht ik het boek terugsturen en zou het geld teruggestort worden.

In Belgiƫ heb je toch ook het Kruidvat. Probeer anders daar eens een platliggend boek te bestellen. Als je het vinkje uitzet van de automatische kleurcorrectie en je kiest zijdeglans-papier, krijg je echt een mooie kwaliteit platliggend boek.

Ik zou in geen geval genoegen nemen met een compensatie bij een volgende bestelling, want je wilt daar niks meer bestellen als je weer zo'n zwarte streep krijgt. Ze moeten dit boek gewoon terugnemen en je geld terugstorten. Zou wel zo netjes zijn.

Creative for:
Berna Datema, Cali Designs, Christine Honsinger/Fiddlette, Clementine Design, Crowabout StudioB, Damayanti, Digiridoo Scraps, Fiddle-Dee-Dee, Lorie Davison, Paula Kesselring, PinkLotty Designs, Raspberry Road Designs, Rucola Designs, SherrieJD, Veronica Spriggs
Admin
Admin

Aantal berichten : 1398
Registratiedatum : 27-02-10
Leeftijd : 47

Profiel bekijken http://digiscrapnederland.forummotion.com

Terug naar boven Go down

Bericht  Lilly-10 op vr jul 20, 2012 10:57 pm

volgens mij zou je dat zwart niet mogen zien. Ik denk dat het niet ver genoeg tegen elkaar geplakt is. Wacht nog steeds op hun antwoord.Dit is echt balen.
Lilly-10

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Lilly-10 op do jul 26, 2012 8:46 pm

Ik nu al 4 mails gedaan heb en wel telkens antwoord heb gehad, maar nooit iets van dat ik gelijk heb. Zij vinden dit binnen de normen en normaal.Ik niet.
Lilly-10

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Admin op do jul 26, 2012 8:48 pm

Belachelijk zeg. In Nederland doen ze nooit zo moeilijk. Zowel bij het Kruidvat als bij Albelli mag je het boek terugsturen als het niet aan je verwachtingen voldoet. Dan krijg je gewoon je geld terug.

Het is ook zo ontzettend balen. Je hebt veel tijd besteed aan je layouts en helemaal als je rustige achtergronden hebt gebruikt, valt die zwarte baan heel erg op.
Maarja, om nou zomaar ergens anders nog een boek te gaan bestellen wordt ook een beetje duur.

Creative for:
Berna Datema, Cali Designs, Christine Honsinger/Fiddlette, Clementine Design, Crowabout StudioB, Damayanti, Digiridoo Scraps, Fiddle-Dee-Dee, Lorie Davison, Paula Kesselring, PinkLotty Designs, Raspberry Road Designs, Rucola Designs, SherrieJD, Veronica Spriggs
Admin
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht  Lilly-10 op do jul 26, 2012 9:11 pm

Ik heb juist een mail terug gedaan als volgt.

Goedendag,
Ik vind het spijtig dat jullie spleetvorming van 2,5 mm/blad(samen een zwarte streep van 0,5cm.) normaal vinden. Ik heb op scrap-meetings genoeg "flatlay"boeken gezien, waarvan de foto gewoon doorloopt , zonder spleetvorming. Dat jullie firma dit normaal vinden, is mij een raadsel.
Het liefst vanalles zou ik jullie het boek willen terugsturen en mijn geld terug willen, want ik heb er zo niets aan. ik ben er niet blij mee.
Voor mij is dit 60 euro waar ik niets aan heb en voor jullie is dit ook niet positief.
Kijk, ga ermee naar hogerhand en kijk wat zij zeggen, ikzelf zal wachten op jullie antwoord.

Met vriendelijke groeten
Metten Liliane.
Lilly-10

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Admin op do jul 26, 2012 9:13 pm

Heel goed!
Al schiet jij er misschien niets mee op, dan gaan ze misschien toch hun manier van drukken en inbinden eens bekijken.

Waar bestelde je eerst altijd?

Creative for:
Admin
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht  Lilly-10 op do jul 26, 2012 11:38 pm

Bij Extra-Film , het heet nu SmartPhoto.Maar dat was geen Flatlay.Ik heb fotogoed gekozen, omdat zij er minder vanaf knipten, rondom de lay-out.Maar dan heb ik liever iets meer afgeknipt dan een lelijke zwarte band in het midden van mijn boek.Ik wacht hun antwoord wel af. we zullen zien. Maar het is gene goeie reclame voor hun.
Lilly-10

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Lilly-10 op wo aug 15, 2012 10:18 am

Na veel op-en af ge-mail, mag ik de boek terugsturen.Ze zullen hem bekijken en een oordeel vellen.
Dus moet nog altijd wachten wat ze gaan zeggen. Nog maar goed dat ik veel geduld heb( zal wel moeten zeker).
Lilly-10

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Admin op wo aug 15, 2012 4:48 pm

Jeetje mina, wat doen ze toch moeilijk.
Neem aan dat je hier niet meer gaat bestellen.

Creative for:
Admin
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht  spontanity op do aug 16, 2012 3:29 pm

Vervelend zeg dat ze zo moeilijk doen.
Inderdaad nooit meer iets bestellen bij ze!

Aukjes site

My CT Work
spontanity
Admin

Aantal berichten : 713
Registratiedatum : 28-02-10
Leeftijd : 58

Profiel bekijken http://www.spontanity.nl

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud