Fotoboek van Fotogoed.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Fotoboek van Fotogoed.

Bericht  Lilly-10 op vr jul 20, 2012 6:41 am

Ik heb een flatlay fotoboek besteld bij Fotogoed. Heb hem gisteren gekregenen ben er niet zo blij mee. De kleuren zijn mooi, maar in het midden van het boek loopt een zwarte streep van 0,5 cm.kijk maar eens. nu heb ik een mail gedaan en men zegt dat dit "normaal" is. Maar als ik niet tevreden ben, ik bij een nieuwe bestelling een financiele compensatie krijg. Ik heb terug gemaild en gevraagd hoeveel die compensatie dan wel bedraagt. Nu afwachten op het antwoord.Ik vind zo een zwarte streep helemaal niet normaal.Heeft iemand van jullie dat ook al eens meegemaakt of ergens al gezien.
Lilly-10

Aantal berichten : 675
Registratiedatum : 01-03-10
Leeftijd : 64

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Re: Fotoboek van Fotogoed.

Bericht  Jeannette op vr jul 20, 2012 3:40 pm

Nooit zelf meegemaakt Lily, ik heb ook nog niet zoveel ervaring met fotoboeken, al helemaal niet met flatlay, maar ik kan niet zeggen dat ik dit mooi vind, dus wat mij betreft helemaal terecht dat je niet tevreden bent!
Succes ermee, ik hoop dat het goed komt!
Jeannette

Aantal berichten : 343
Registratiedatum : 28-02-10
Leeftijd : 49

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Yvonne op vr jul 20, 2012 4:32 pm

Ik vind het niet normaal, de pagina's horen gewoon tegen elkaar aan te passen. Ook al kreeg ik een financiƫle compensatie ik zou er nooit meer boeken bestellen als zij dit normaal vinden. Het is gewoon niet mooi.
Yvonne

Aantal berichten : 608
Leeftijd : 62

Profiel bekijken http://ieffie-scrap.blogspot.com/

Terug naar boven Go down

Bericht  Admin op vr jul 20, 2012 8:23 pm

Is dit een gedrukte streep of zitten de pagina's niet tegen elkaar aan zoals ik met het Albelli boek had?
Bij Albelli mocht ik het boek terugsturen en zou het geld teruggestort worden.