Wist je dat....

Pagina 1 van 12 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Wist je dat....

Bericht  Yvonne op do mei 24, 2012 7:41 pm

Wist je dat... ik al een poos niet op het forum ben geweest
Wist je dat... dat niet komt omdat ik zo druk ben
Wist je dat... ik gewoon een beetje computer moe was Very Happy
Wist je dat... ik weinig scrap de laatste tijd
Wist je dat... het vast wel weer komt
Wist je dat... ik Jeanette veel succes wens met de verbouwing
Wist je dat... ik Sascha succes wens als soort van alleenstaande moeder, zal niet altijd makkelijk zijn
Wist je dat... ik blij ben dat het eindelijk lekker weer is

Yvonne

Aantal berichten : 608
Registratiedatum : 01-03-10
Leeftijd : 61

Profiel bekijken http://ieffie-scrap.blogspot.com/

Terug naar boven Go down

Bericht  Admin op do mei 24, 2012 9:08 pm

Wist je dat... ik vandaag erge pech had met m'n fiets
wist je dat... er verschillende spaken ineens braken en dat daardoor m'n velg helemaal krom trok
wist je dat... ook m'n derrieur (hoe schrijf je dat?) niet goed meer werkte, waardoor m'n ketter er steeds afliep
wist je dat... door de kromme velg m'n rem aanliep
wist je dat... toen ik vanmiddag mijn moeder aan de lijn had, zij spontaan zei dat ik een nieuwe electrische fiets mocht kopen
wist je dat... we toen op stel en sprong een nieuwe fiets hebben uitgezocht
wist je dat... een electrische fiets toch wel heel erg lekker snel gaat

Creative for:
Berna Datema, Cali Designs, Christine Honsinger/Fiddlette, Clementine Design, Crowabout StudioB, Damayanti, Digiridoo Scraps, Fiddle-Dee-Dee, Lorie Davison, Paula Kesselring, PinkLotty Designs, Raspberry Road Designs, Rucola Designs, SherrieJD, Veronica Spriggs

Admin
Admin

Aantal berichten : 1398
Registratiedatum : 27-02-10
Leeftijd : 46

Profiel bekijken http://digiscrapnederland.forummotion.com

Terug naar boven Go down

Bericht  Admin op vr mei 25, 2012 4:36 am

wist je dat... ik net de laatste wist-je-datjes heb gelezen
wist je dat... ik ook hoop dat Jeannette met dit warme weer weer kan douchen
wist je dat... mensen niet zo aan Petra moeten trekken, want daar is het veel te warm voor
wist je dat... ik ook aan vakantie toe ben
wist je dat... ik die nog helemaal niet heb gepland
wist je dat... ik blij ben voor Sascha dat haar man een klus heeft zodat er weer wat verdiend wordt
wist je dat... ik voor Sascha baal dat het op het werk niet allemaal loopt zoals zou moeten
wist je dat... er overal wel eens iets is op het werk
wist je dat... ik Yvonne wel begrijp, computermoe komt ook een beetje door dit weer
wist je dat... dit weer mij wel bevalt
wist je dat... we de airco hebben neergezet in de computerkamer en dat het daar een heerlijk temperatuurtje is
wist je dat... Manfred van de week zo'n opvouwbare fotostudio voor me heeft gekocht voor productfotografie
wist je dat... dat voor mij heel handig is en dat ik hem al heel lang wilde hebben
wist je dat... ik zo voor het eerst op m'n electrische fiets naar m'n werk ga

Creative for:
Berna Datema, Cali Designs, Christine Honsinger/Fiddlette, Clementine Design, Crowabout StudioB, Damayanti, Digiridoo Scraps, Fiddle-Dee-Dee, Lorie Davison, Paula Kesselring, PinkLotty Designs, Raspberry Road Designs, Rucola Designs, SherrieJD, Veronica Spriggs

Admin
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht  Bakkertje op vr mei 25, 2012 1:15 pm

Wist je dat... ik heel benieuwd ben of de fiets van Irene lekker reed naar Monnickendam
Wist je dat... ik dit weer ook heerlijk vind
Wist je dat... wij vanavond een feestje hebben op de dijk omdat mijn zwager 50 is geworden vandaag
Wist je dat... wij daar veel zin in hebben
Wist je dat... ik jullie een heel fijn zonnig wekend wens

Bakkertje

Aantal berichten : 356
Registratiedatum : 07-01-11
Leeftijd : 57

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Admin op vr mei 25, 2012 5:52 pm

wist je dat... ik vanmorgen blij was met die harde tegenwind
wist je dat... ik er met m'n oude fiets met tegenwind altijd heel lang over deed
wist je dat... ik er nu heel snel was en nog tijd had om de fiets even aan m'n ouders te laten zien
wist je dat... ik nooit meer een 'gewone' fiets wil nu ik hiermee verwend ben
wist je dat... ik Lida veel plezier wens op de "daik". Spaander?
wist je dat... ik jullie allemaal een lekker zonnig weekend wens (want dan is mijn weekend ook lekker zonnig)

Creative for:

Admin
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht  Jeannette op vr mei 25, 2012 9:04 pm

wist je dat ... ik Irene d'r fiets harstikke mooi vind en ik hoop dat ze er enorm van zal genieten
wist je dat ... het Sascha veel succes wens als "bijna alleenstaande moeder" en dat ik hoop dat het wat haar werk betreft snel weer helemaal in orde komt
wist je dat ... ik ook wel wat moeite heb om achter de computer te gaan zitten met dit mooie weer
wist je dat ... het nog wel een tijdje kan duren voor ik weer kan douchen, het zit allemaal wat tegen Crying or Very sad
wist je dat ... ik wel had kunnen douchen als mijn mannetje dat dakraam er niet in had gezet lol!
wist je dat ... ik er maar om lach, want huilen met dit weer is niet echt gezond
wist je dat ... mijn meisje weer thuis is na een "bijna" weekje op Ameland en dat ze toch wel heel erg snel groot wordt?????
wist je dat ... mijn andere meisje nu een lang weekend weg is voor het Noordelijk Pinksterkamp van de Scouting.
wist je dat ... mijn kleine mannetje morgen ook weg gaat naar dat Pinksterkamp.
wist je dat ... ik wou dat ik zo maar eventjes een weekendje of een weekje weg kon No
wist je dat ... shower smile grrrrrrrrr, ik maar even niets meer zeg lalala

Jeannette

Aantal berichten : 343
Registratiedatum : 28-02-10
Leeftijd : 48

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Admin op za mei 26, 2012 5:32 am

wist je dat... ik hoop dat de badkamer van Jeannette toch wel snel klaar is
wist je dat... luilak gelukkig redelijk rustig en zonder brokken is verlopen
wist je dat... er alleen tussen 12 en 2 een hoop geschreeuw was op straat
wist je dat... ze gelukkig niet met boter en eieren aan de slag zijn gegaan
wist je dat... we zo boodschappen gaan doen

Creative for:

Admin
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht  spontanity op za mei 26, 2012 7:11 pm

wist je dat ... IK OOK EEN ELEKTRISCHE FIETS WIL!!!!!!
wist je dat ... dat wel een heel lief gebaar is van je moeder
wist je dat ... ik het leuk vind weer eens wat van Jeannette te lezen/te zien
wist je dat ... ik weinig online was van de week, veel buiten
wist je dat ... ik over vier weken al op vakantie ga Smile
wist je dat ... ik dan vier weken in Zuid Frankrijk ben Smile
wist je dat ... ik jullie niet probeer jaloers te maken
wist je dat ... ik nu lekker een wijntje ga drinken Smile

Aukjes site

My CT Work

spontanity
Admin

Aantal berichten : 713

Profiel bekijken http://www.spontanity.nl

Terug naar boven Go down

Bericht  Yvonne op zo mei 27, 2012 6:23 am

Wist je dat... ik de fiets van Irene prachtig vind
Wist je dat... ik ook zo'n lieve moeder heb
Wist je dat ... mijn moeder mijn reis naar Amerika voor mij betaalt?
Wist je dat... ik het ook leuk vind dat Jeanette weer op het forum is?
Wist je dat... ik jullie ook niet jaloers wil maken
Wist je dat... ik over vier weken ook op vakantie ga?
Wist je dat... ik iedereen fijne Pinksterdagen wens?

Yvonne

Terug naar boven Go down

Bericht  Admin op zo mei 27, 2012 7:29 am

wist je dat... er gelukkig een boel lieve moeders zijn.... een reis naar Amerika, wat heerlijk voor je Yvonne!
wist je dat... ik benieuwd ben hoe Tineke's vloer en keuken eruit zien
wist je dat... het dus eigenlijk wel weer tijd wordt voor een layout, Tineke!
wist je dat... ik vanmorgen zowaar heb uitgeslapen
wist je dat... ik dit schijnbaar nodig had omdat ik de laatste weken steeds niet voor half 12 in m'n bed lag
wist je dat... ik er nu aan kan toegeven omdat we morgen ook nog vrij hebben

Creative for:

Admin
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht  tinekereinders op zo mei 27, 2012 10:51 am

Wist je dat............... je gelijk hebt Irene , heb ook weinig gescrapt, maar mijn photoshop cs vijf doet het niet meer op laptop nadat mijnlaptop opnieuw is ingericht, de cd is bechadigd waarschijnlijk, ik heb nu even photoshop cs 6 gedownload een trial versie.
heb natuurlijk ook veel foto''s va mijn kleinzoon te scrappen. dus ga weer tijd daarvoor vrijmaken.

tinekereinders

Aantal berichten : 725
Leeftijd : 62

Profiel bekijken http://tinekereinders.blogspot.com/

Terug naar boven Go down

Bericht  Lilly-10 op zo mei 27, 2012 11:44 am

Wist je dat ....ik weer helemaal bijgelezen ben
Wist je dat ....ik Yvonne veel plezier wens met haar reis naar Amerika
Wist je dat ....ik ook wel een electrishe fiets wil (binnen een jaar of 5 )
Wist je dat ....ik hoop dat het bij Jeannette allemaal vlug in orde zal zijn, en ze haar weer op haar gemak kan shower smile
Wist je dat ....ik nieuwsgierig ben naar photoshopCS6
Wist je dat ....ik nu zaterdag ook op verlof vertrek voor 3 weken naar Lago di Trasimeno.
Wist je dat ....ik Aukje ook een fijne vakantie toewens.Veel vakantiegenoegens in Frankrijk!

Lilly-10

Aantal berichten : 675
Leeftijd : 63

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Admin op zo mei 27, 2012 8:28 pm

wist je dat... ik jaloers word van al jullie vakanties
wist je dat... ik zelfs nog geen weken heb vastgelegd
wist je dat... ik namelijk nog maar een dag op 9 aan snipperdagen over heb na alle ziekenhuisbezoeken met Manfred en er ook nog wat dagen later dit jaar gepland staan voor het ziekenhuis
wist je dat... ik daarom in de komende maanden m'n vrije donderdagmiddag moet opofferen om toch nog een beetje vakantie te hebben
wist je dat... het erop gaat lijken dat ik helemaal niet weg ga dit jaar
wist je dat... m'n broertje namelijk m'n vader meeneemt naar Italië en dat ze maar een paar dagen naar familie gaan en de rest op één of andere motoronderdelenbeurs in Imola gaan doorbrengen
wist je dat... me dat niet echt vakantie lijkt en ik dus niet meega

Creative for:

Admin
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht  Jeannette op zo mei 27, 2012 8:58 pm

wist je dat ... ik ook wel een beetje jaloers word van al die vakanties, maar dat ik wel van harte hoop dat jullie allemaal enorm gaan genieten!
wist je dat ... wij ook nog niets gepland hebben, behalve dan twee weken waarin we allemaal vrij zijn en ook geen folders hoeven te doen!
wist je dat ... we nu namelijk niet alleen opvang hoeven te hebben voor de hond, twee katten, twee konijnen en drie ratten, maar ook vervanging voor het rondbrengen van de folders.
wist je dat ... Martine dus een bijbaantje heeft en folders bezorgt om wat extra centje te verdienen die ze dan weer uitgeeft als ze met haar vriendinnen gaat shoppen.
wist je dat ... wij best wel heel makkelijk zijn en dat wanneer er voor de dieren wordt gezorgd we gewoon de boel in de auto gooien en ergens in Nederland of Duitsland op een camping gaan staan.
wist je dat ... er altijd wel een plekje vrij is voor twee kleine tentjes en wij niet bepaald veeleisend zijn. Het enige wat we graag willen is GEEN regen.
wist je dat ... 9 snipperdagen wel heel weinig is en ik hoop dat Irene het toch voor elkaar krijgt om in elk geval een paar weken vrij te kunnen nemen in de zomer periode!

Jeannette

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  pepeetje2104 op wo mei 30, 2012 1:12 pm

wist je dat... ik een erg druk weekeind heb gehad.... (25 jarige trouwdag) de meiden alles voor ons hadden geregeld ( omdat ik het rustig wou houden) nou dat hebben we geweten.
we zijn eerst uit huis gelokt en mochten pas smiddags weer terug. Nou toen viel heel de bubs binnen en ze bleven allemaal mee eten hahaha lekker barbequen.
Wist je dat... ik nu nog uit me doen ben hahaha ik dacht dat ik vrijdag met Saar naar het ziekenhuis moest... bleek dat vandaag te zijn....whhhaaa haasten maar weer.
wist je dat... we nu een 4e koffie zet apparaat in huis hebben hahaha nu eentje voor hele koffie bonen voor espresso en capucino. ( van de fam. gekregen)
wist je dat... we ook een nieuwe (oude) auto hebben moeten kopen.... tja ik heb em een poos terug een beetje aan gort gereden :-( en nu vertrouwde we em niet meer op mee op
vakantie te gaan.... dus daar moet ik nu in leren rijden hahaha nou het ging vandaag al goed naar DenBosch. heb een beetje moeite met de 5e versnelling. Maar het ging goed.
Wist je dat... er dit weekeind leuke dingen zijn hier in bommel.... de slag om Bommel... allemaal verkleden mensjes en soldaten enzo... weet ik veel, we zien wel.
wist je dat... pffff dit was het voorlopig wel weer....

pepeetje2104

Aantal berichten : 478
Leeftijd : 52

Profiel bekijken http://pepeetjesdigiscraps.blogspot.com/

Terug naar boven Go down

Bericht  tinekereinders op za jun 02, 2012 6:01 pm

Wist je dat. ........... ik Petra nog feliciteer met haar trouwdag, leuke verrassing dus.
Wist je dat.............mijn moeder een epileptisch aanval heeft gehad, en gelukkig weer aardig is bijgekomen.
Wist je dat............Mark en Michelle dit weekend over willen gaan naar hun eigen huisje, ben benieuwd hoe dat gaat met hun drieetjes, nu moeten ze het alleen doen.
Wist je dat........... ik morgen gezllig een dagje met een vriendin en haar dochter naar Uden ga ,naar een andere vriendin.
Wist je dat........... ik jullie een fijn weekend wens.

tinekereinders

Aantal berichten : 725
Leeftijd : 62

Profiel bekijken http://tinekereinders.blogspot.com/

Terug naar boven Go down

Bericht  Yvonne op zo jun 03, 2012 8:52 am

Wist je dat... ik Petra ook nog feliciteer met haar trouwdag.
Wist je dat... ik hoop dat het nu weer goed gaat met de moeder van Tineke
Wist je dat... ik zojuist een fotochallenge heb geplaatst voor de komende vakantieperiode.
Wist je dat... het vandaag de hele dag blijft regenen, dat het dus heerlijk scrapweer is?
Wist je dat... we volgend weekend vier dagen met de motor weggaan en dat ik hoop dat het dan in ieder geval droog is?

Yvonne

Terug naar boven Go down

Bericht  Bakkertje op zo jun 03, 2012 10:56 am

Wist je dat... ik Petra ook feliciteer met haar trouwdag.
Wist je dat... ik ook hoop dat het nu goed gaat met de moeder van Tineke
Wist je dat... het hier net als de rest van Nederland heerlijk regent vandaag, (wel goed voor de tuin)
Wist je dat... ik jullie een fijne dag wens

Bakkertje

Aantal berichten : 356
Registratiedatum : 07-01-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Admin op zo jun 03, 2012 11:02 am

wist je dat... ik de regen nu al zat ben
wist je dat... ik vanmorgen een winnaar heb gekozen van de fotochallenge april/mei
wist je dat... ik het best wel druk heb gehad waardoor ik nu weinig te vertellen heb
wist je dat... ik iedereen een fijne zondag wens

Creative for:

Admin
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht  Jeannette op zo jun 10, 2012 8:22 pm

wist je dat .... we nog steeds bezig zijn met de badkamer, maar dat het toch wel opschiet
wist je dat .... het toch nog wel een tijdje zal duren voor het klaar is, want René moet door de week wel werken
wist je dat .... ik het ontzettend knap van hem vind dat hij deze klus doet, hij is nl geen echte klusser, maar de eerste tegels zitten erin en het lijkt super, evenals het dakraam wat hij er zelf heeft ingezet
wist je dat .... de kinderen vanaf morgen de avond 4 daagse gaan lopen, dwz, de oudste en de jongste, allebei 10 km.
wist je dat .... ik dat ontzettend knap vind!
wist je dat .... het hier toch wel redelijk stil is over het algemeen en dat dat best wel jammer is
wist je dat .... ik dat ook wel begrijp, we hebben toch allemaal onze beslommeringen!

Jeannette

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Admin op zo jun 10, 2012 8:24 pm

wist je dat... het lijkt alsof iedereen inderdaad genoeg te doen heeft
wist je dat... er natuurlijk ook al een aantal op vakantie zijn
wist je dat... ik nog steeds geen vakantieplannen heb
wist je dat... ik nu het weerbericht maar steeds afwacht voordat ik m'n spaarzame dagen ga opnemen

Creative for:

Admin
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht  sharon op ma jun 11, 2012 8:01 pm

Wist je dat ... ik al een foto heb geplaatst voor de nieuwe fotowedstrijd?
Wist je dat ... ik al mijn CT werk heb opgezegd omdat ik het gewoon niet red, behalve die van Centani Designs
Wist je dat ... ik 26 juni geopereerd word en dan een week of 6 moet herstellen?

sharon

Aantal berichten : 616
Leeftijd : 43

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Jeannette op ma jun 11, 2012 8:36 pm

wist je dat... ik Irene gelijk geef en voor haar hoop dat we een hele mooie zomer krijgen (hebben wij het ook)
wist je dat... wij wel weten wanneer we vakantie hebben, maar pas op het allerlaatste moment besluiten wat we gaan doen
wist je dat... we twee trekkerstentjes hebben en dat er altijd wel ergens een plekje is waar we terecht kunnen
wist je dat... als het mooi weer is in Nederland blijven en als het slecht weer is gewoon de zon op zoeken
wist je dat... ik dat heerlijk vind, helemaal vrij en lekker avontuurlijk
wist je dat... twee van m'n kids vanavond de eerste avond van de avond 4 daagse hebben gelopen en dat het weer helemaal gezellig was!

Jeannette

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Admin op di jun 12, 2012 4:38 am

wist je dat... ik blij ben dat de kinderen van Jeannette een gezellige Avondvierdaagse hebben gelopen
wist je dat... de kinderen hier beter gelijk naar het zwembad hadden kunnen gaan en dat ze met zwemmen nog droger waren gebleven dan met de gigantische stortbui van gisteravond (echt niet normaal!)
wist je dat... er in een kwartier iets van 8mm stortregen was gevallen gisteravond en dat er ook onweer bij zat
wist je dat... ik gister ook een CT heb opgezegd en dat er nog een aantal opgezegd moeten worden (maar welke?)
wist je dat... ik bij een paar CT's geen plezier meer heb in werken met de kits
wist je dat... ik dan liever in wat minder CT's zit maar wel gewoon met mooie spullen kan werken
wist je dat... ik toch wel een beetje bang word van al die aardbevingen in Italië
wist je dat... er van de week vlakbij het gebied waar mijn familie woont een aardbeving was van 4.5 op de schaal van Richter
wist je dat... er gelukkig helemaal geen schade was

Creative for:

Admin
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht  Jeannette op wo jun 13, 2012 2:27 pm

wist je dat ... ik hoop dat het allemaal meevalt met de aardbevingen en dat ze gewoon stoppen, 't lijkt me echt doodeng.
wist je dat ... ik op dit moment wel erg tevreden ben met mijn ct's, maar ik heb er ook wat weggedaan. 't Moet leuk blijven toch?
wist je dat ... Lisanne vanmiddag voor een soort van kennismakings/info middag naar het gymnasium is geweest en dat 3 september (begin van het schooljaar) toch best wel lang duurt
wist je dat ... we vanavond even geen avond 4 daagse hebben, rustdag, maar natuurlijk gaan we wel gezellig voetballen kijken
wist je dat ... het me allemaal niet echt veel uitmaakt, maar dat ik toch maar hoop dat Nederland wint vanavond, want anders is de lol van het EK er helemaal af voor mij
wist je dat ... ik de voetballiefhebbers onder jullie veel plezier wens vanavond

Jeannette

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud Vandaag om 4:31 am

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 1 van 12 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven