Wist je dat....

Pagina 4 van 12 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Wist je dat....

Bericht  Jeannette op zo jul 29, 2012 4:11 pm

wist je dat ... ik meeleef Yvonne en hoop dat je moeder nog wel kan genieten
wist je dat ... ik weliswaar niet allemaal volg, maar toch blij ben dat Marianne Vos de gouden medaille heeft gewonnen
wist je dat ... het zonnetje hier nu even schijnt, René aan het koken is en ik lekker geniet van het niks doen en straks heerlijk ga eten!

Jeannette

Aantal berichten : 343
Registratiedatum : 28-02-10
Leeftijd : 48

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Admin op ma jul 30, 2012 5:23 am

wist je dat... ik Yvonne helemaal begrijp, dat ze het moeilijk vindt daar haar moeder zo achteruit gaat
wist je dat... ik dat vooral bij mijn vader erg zie
wist je dat... volgens mijn baas virussen worden gemaakt door de bedrijven die virusscanners ontwikkelen
wist je dat... hij nog steeds denkt dat virusscanners onzin zijn
wist je dat... ik met mijn virusscanner heel vaak meldingen krijg op scrapsites, vooral dat er een Trojan Horse op die site is
wist je dat... zo'n site meteen uit mijn favorietenlijst gaat en dat ik daar dan nooit meer kom
wist je dat... we druk bezig zijn met spullen inpakken
wist je dat... m'n schoonouders ons zo komen ophalen
wist je dat... ik van de week probeer af en toe eens langs te wippen hier
wist je dat... we namelijk internet hebben besproken
wist je dat... ik hoop dat het werkt
wist je dat... m'n eerste week van de vakantie in ieder geval lekker is geweest

Creative for:
Berna Datema, Cali Designs, Christine Honsinger/Fiddlette, Clementine Design, Crowabout StudioB, Damayanti, Digiridoo Scraps, Fiddle-Dee-Dee, Lorie Davison, Paula Kesselring, PinkLotty Designs, Raspberry Road Designs, Rucola Designs, SherrieJD, Veronica Spriggs

Admin
Admin

Aantal berichten : 1398
Registratiedatum : 27-02-10
Leeftijd : 46

Profiel bekijken http://digiscrapnederland.forummotion.com

Terug naar boven Go down

Bericht  Lilly-10 op ma jul 30, 2012 5:54 am

Wist je dat ......ik tot nu toe nog geen last gehad heb van virussen( en hopelijk blijft dat ook zo).Ik heb ook wel een virusscanner(maar dat is geen garantie).
Wist je dat ......ik het nog heel goed weet hoeveel verdriet je voelt als je ouders "achteruit" gaan.
Wist je dat ......ik Irene een fijne vakantie wens.
Wist je dat ......het nog steeds niet geregeld is met mijn fotoboek. De onderhandelaar heeft het overgedragen aan hogerhand.(hij kon mij niet helpen, zei hij)
Wist je dat ......ik niet begrijp dat ze zo moeilijk doen.

Lilly-10

Aantal berichten : 675
Registratiedatum : 01-03-10
Leeftijd : 63

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Yvonne op wo aug 01, 2012 7:20 pm

Wist je dat... we laatst op het werk ook een virus hadden?
Wist je dat... het een hoop gedoe is om hem weer kwijt te raken en dat het natuurlijk een hoop geld kost?
Wist je dat... ik ook altijd gedacht heb dat fabrikanten van virusscanners die dingen zelf verspreiden?
Wist je dat... de Nederlandse wandelaar die gisteren in Oostenrijk verongelukt is een zwager van mijn collega is?
Wist je dat... ik niet snap dat ze zo moeilijk doen over dat boek van Lilly?

Yvonne

Aantal berichten : 608
Leeftijd : 61

Profiel bekijken http://ieffie-scrap.blogspot.com/

Terug naar boven Go down

Bericht  Bakkertje op do aug 02, 2012 6:57 pm

Wist je dat... wij ook twee keer een virus op de p.c. hebben gehad
Wist je dat... wij gelukkig een heel handige zwager hebben die dat virus binnen no-time weer eruit had.
Wist je dat... ik het schandalig vind dat ze het boek van Lilly niet meteen vergoeden.
Wist je dat... wij een week er lekker tussenuit gaan naar Brabant
Wist je dat... we hopen op een beetje redelijk weer.
Wist je dat... ik een foto van een hond voor iemand op canvas moet maken, maar ik niet weet wat ik er precies mee moet doen...
Wist je dat... jullie misschien een idee hebben als ik volgende week de foto een keertje op de site zet
Wist je dat... ik jullie allen een tot ziens wens... Groetjes Lida

Bakkertje

Aantal berichten : 356
Registratiedatum : 07-01-11
Leeftijd : 57

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Jeannette op do aug 02, 2012 7:12 pm

wist je dat ... ik Lida een hele fijne week wens
wist je dat ... ik ook niet snap waarom ze zo moeilijk doen over het boek van Lilly, ik hoop toch dat het opgelost wordt.
wist je dat ... ik een keer in zo'n computer magazine heb gelezen over hackers en virussen en dat blijkt dat het een complete business is. De vroegere hobbyist kan namelijk veel geld verdienen door voor criminele organisaties te werken en er werd zelfs gesproken dat de maffia hier goed gebruik van maakt. Ik geloof wel dat hier een kern van waarheid inzit, die virussen nemen zo'n vogelvlucht en vaak loopt toch de beveiliging op alle fronten net een beetje achter.
wist je dat ... wij gewoon een gratis virusscanner hebben en dat die normaal gesproken prima werkt, dus ik zie niet echt in dat fabrikanten van virusscanners nu zoveel geld verdienen aan hun producten, in elk geval niet aan de gewone mens.
wist je dat ... ik nu nog een weekje moet werken en dan eindelijk vakantie heb!

Jeannette

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Admin op vr aug 03, 2012 7:28 pm

wist je dat... we vanmiddag weer zijn thuisgekomen
wist je dat... we een super midweek hebben gehad in Duitsland
wist je dat... we prachtige kastelen hebben bezocht
wist je dat... we ook een boottocht over de Moezel hebben gemaakt
wist je dat... we de stad Trier echt schitterend vonden en dat we daar zeker nog eens naar terug gaan
wist je dat... ik nu helemaal gaar ben van het de hele dag in de auto zitten
wist je dat... we namelijk om een stukje file te ontwijken een nogal grote omweg hebben gemaakt
wist je dat... ik net alle foto's en de film aan het kopieëren ben naar m'n NAS (back-up)
wist je dat... ik nu eigenlijk even in bad wil gaan maar ook weer overal wil bijlezen
wist je dat... er zo dus niks uit m'n handen komt

Creative for:
Berna Datema, Cali Designs, Christine Honsinger/Fiddlette, Clementine Design, Crowabout StudioB, Damayanti, Digiridoo Scraps, Fiddle-Dee-Dee, Lorie Davison, Paula Kesselring, PinkLotty Designs, Raspberry Road Designs, Rucola Designs, SherrieJD, Veronica Spriggs

Admin
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht  sharon op vr aug 03, 2012 7:44 pm

Wist je dat ... ik afgelopen zondag heel ziek ben geworden
Wist je dat ... de huisarts mij maandagmiddag direct naar het ziekenhuis heeft gestuurd en ik nog dezelfde avond met spoed ben geopereerd aan een ontsteking in mijn buik
Wist je dat ... dit mijn tweede operatie is in drie weken
Wist je dat ... ik gisteren weer thuis kwam en Wessel nog dezelfde dag met de fiets is gevallen en zowel zijn pols als zijn middenhandsbeentje heeft gebroken en Peter dus wederom naar het ziekenhuis kon maar nu met Wessel in plaats van met mij

sharon

Aantal berichten : 616
Leeftijd : 43

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  spontanity op vr aug 03, 2012 7:55 pm

wist je dat ... ik Sharon héél veel sterkte wens met alles!!!!!

Aukjes site

My CT Work

spontanity
Admin

Aantal berichten : 713

Profiel bekijken http://www.spontanity.nl

Terug naar boven Go down

Bericht  Admin op vr aug 03, 2012 8:04 pm

wist je dat... ook ik Sharon heel veel sterkte wens
wist je dat... ik nog was vergeten te vertellen dat mijn vader maandag ook weer in het ziekenhuis lag
wist je dat... hij voor de zoveelste keer een hartschok heeft gekregen
wist je dat... mijn moeder me maar niet had gebeld op m'n vakantie
wist je dat... zo'n hartschok inmiddels routine is geworden (erg hè?)

Creative for:

Admin
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht  sharon op vr aug 03, 2012 8:22 pm

Wist je dat ...dat inderdaad erg is. Zulk soort dingen zou eigenlijk geen "gewoonte" moeten zijn (maar ik begrijp dat je vader weer thuis is?)

sharon

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Admin op vr aug 03, 2012 8:23 pm

wist je dat... mijn vader dinsdag alweer naar huis mocht
wist je dat... het maar goed is dat we niet naar Italië zijn gegaan afgelopen week

Creative for:

Admin
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht  Jeannette op vr aug 03, 2012 9:54 pm

wist je dat ... ik blij ben dat Irene, ondanks alles, toch een fijne midweek heeft gehad.
wist je dat ... ik haar foto's heb gezien en die erg mooi zijn
wist je dat ... wij vorig jaar ook in Trier zijn geweest en dat ik best nog wel eens terug wil. Wij zijn er maar een dagje geweest en dat is tekort. ik heb lang niet alles gezien.
wist je dat ... ieder huisje zijn kruisje heeft, maar dat ik hoop dat het voor allen die het nodig hebben snel beter zal gaan!

Jeannette

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  tinekereinders op ma aug 06, 2012 7:42 am

Wist je dat................ ik Sharon beterschap.sommige dagen kun je maar beter overslaan dan komt alles te gelijk.
Wist je dat................ Ik het leuk vind dat Irene toch een fijne vakantie heeft gehad. en dat het inderdaad niet goed is dat het een routine wordt om een hartschok te halen.
Wist je dat................ ik vandaag niet hoef op te passen dus lekker een dagje voor mezelf.

tinekereinders

Aantal berichten : 725
Leeftijd : 62

Profiel bekijken http://tinekereinders.blogspot.com/

Terug naar boven Go down

Bericht  Lilly-10 op wo aug 08, 2012 2:30 pm

Wist je dat ......ik het erg vind voor Sharon, jullie lijken wel een ziekenhuisabonnement te hebben.Veel sterkte iedereen, en wordt maar vlug beter.
Wist je dat.......het voor Irene haar vader ook niet zo fijn is om telkens weer zo een schok te krijgen. Hopelijk duurt het nu veeeeel langer voordat hij nog eens terug moet.
Wist je dat.......het nog altijd niet geregeld is voor mijn boek bij FOTOGOED.Niet zo GOED zou ik zeggen.
Wist je dat ......ik iedereen hier nog een fijne dag wens.

Lilly-10

Aantal berichten : 675
Leeftijd : 63

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Admin op do aug 09, 2012 5:52 pm

wist je dat... Fotogoed dus beter Fotoslecht kan heten
wist je dat... als je je verhaal op Facebook zou zetten, ze misschien schrikken en je wat sneller tegemoet komen
wist je dat... het toch wel tegenviel om maar twee weken vakantie te hebben
wist je dat... het voor m'n gevoel maar anderhalve week was door de crematie in de eerste week
wist je dat... het me echt zwaar valt om weer te werken
wist je dat... ik namelijk meteen op een grote klus ben gezet

Creative for:

Admin
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht  Jeannette op vr aug 10, 2012 9:28 pm

wist je dat ... ik me voor kan stellen dat twee weekjes best kort is, vooral omdat de periode vooraf nu niet bepaald fijn was
wist je dat ... ik Irene daarom sterkte wens en hoop dat ze ergens nog een paar daagjes heeft om vrij te nemen als ze daar zin in heeft
wist je dat ... ik nu eindelijk vakantie heb
wist je dat ... ik daar toch wel heel erg aan toe ben, 't is bepaald geen makkelijk jaar geweest

Jeannette

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Admin op za aug 11, 2012 4:01 am

wist je dat... ik Jeannette een fijne vakantie wens
wist je dat... het lijkt of er bij iedereen wat rottige dingen spelen als ik het zo lees
wist je dat... ik mijn ouders voor de zondagmiddag lunch heb uitgenodigd
wist je dat... dit nog voor mijn vader zijn verjaardag is
wist je dat... hij de dag na het overlijden van Manfred z'n oma en m'n oom jarig was
wist je dat... we toen niet echt in verjaardagsstemming waren
wist je dat... ik straks allemaal lekkere hapjes ga halen voor morgen

Creative for:

Admin
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht  tinekereinders op za aug 11, 2012 8:06 am

Wist je dat..................ik me wel voor kan stellen dat je nog wel wat extra vrije dagen kan gebruiken Irene.
Wist je dat.................. ik Jeanette een fijne vakantie wens.
Wist je dat................. Ik geloof dat een heleboel van ons een vrij heftig jaar hebben gehad
Wist je dat................. ik vanmiddag naar onze Daniel gaat die wordt 29 vandaag. morgen gaan we bbq en vieren we ook mijn verjaardag met de kinderen en Jayden natuurlijk. Woensdag ben ik zelf jarig .
Wistje dat.................. ik jullie een fijn weekend wens, het wordt mooi weer, dus geniet ervan.

tinekereinders

Terug naar boven Go down

Bericht  sharon op zo aug 12, 2012 2:27 pm

Wist je dat ... wij nu ook vakantie hebben en ik me morgen beter ga melden. Ben nog niet fit genoeg om te werken maar wil niet ziek gemeld blijven
Wist je dat ... ik hoop dat iedereen nu weer allemaal positieve dingen mee gaat maken
Wist je dat ... mijn kinderen alweer aan school toe zijn. Ze maken alleen maar ruzie! Zucht......!

sharon

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  pepeetje2104 op wo aug 15, 2012 7:03 pm

Wist je dat... ik weer boven water ben Very Happy Very Happy
wist je dat... ik naar Frankijk ben geweest en de Ardenne erg heb gemist.
wist je dat... ik nooit meer naar Frankrijk ga... er wonen te veel Fransen hahaha nee ik heb het wel gezien daar, prachtig land maar toch voor mij te ver weg.
wist je dat... ik nu eindelijk klaar met wassen en strijken ben.... 15 wassen in totaal... oke er zaten ook mini wasjes bij Embarassed
wist je dat... ik erg last heb van het weer hier, erg benauwd en zit te wachten op regen, in Frankrijk hadden we gemid. 28-30 graden en daar had ik geen last.
wist je dat... ik morgen ochtend weer naar de tandarts mag.... de wortelkanaal behandeling word nu afgemaakt.... bibber de bibber....

pepeetje2104

Aantal berichten : 478
Leeftijd : 52

Profiel bekijken http://pepeetjesdigiscraps.blogspot.com/

Terug naar boven Go down

Bericht  tinekereinders op do aug 16, 2012 7:57 am

Wist je dat...............ik Petra sterkte wens bij de tandarts.
Wist je dat............... Lily maar eens moest gaan dreigen, met dat televisieprogramma weet zoniet meer hoe dat heet. misschien lossen ze het dan sneller op.

tinekereinders

Terug naar boven Go down

Bericht  spontanity op do aug 16, 2012 3:35 pm

wist je dat ... wij nooit uitgekeken zullen raken op Zuid frankrijk, althans voorlopig nog niet.
wist je dat ... de afstand wel meevalt, wij de reis al als het begin van de vakantie zien.
wist je dat ... ik Peet ook succes wens bij de tandarts.
wist je dat ... als je een Androidtoestel hebt je nooit je foto's van je toestel af moet halen als je account synchroniseert met je telefoon.
wist je dat ... je dan al je foto's van je blogs kwijt bent!!
wist je dat ... die niet meer terug te halen zijn dan.
wist je dat ... ik alles nog wel heb maar dat al die zwarte plaatjes op mijn site er niet zo gezellig uitzien
wist je dat ... het me teveel werk is bij alle logjes het plaatjesmateriaal weer te zoeken.
wist je dat ... ik alleen de 1e pagina heb gedaan, wel zo gezellig voor (AL) mijn bezoekers Smile
wist je dat ... ik ga proberen, met de nadruk op proberen, weer wat actiever te zijn op de site.
wist je dat ... ik na vier weken vakantie en twee weken veel werken er niet zoveel zin in had.
wist je dat ... ik nu even niets meer weet.
wist je dat ... ik maar eens verder ga kijken of ik hier nog veel heb gemist.

Aukjes site

My CT Work

spontanity
Admin

Aantal berichten : 713

Profiel bekijken http://www.spontanity.nl

Terug naar boven Go down

Bericht  Admin op za aug 18, 2012 8:25 pm

wist je dat... Manfred vanmiddag is aangereden toen we samen op de fiets naar het centrum gingen
wist je dat... een busje ons geen voorrang verleende en zo tegen Manfred aanreed
wist je dat... het vooral materiele schade is aan zijn fiets
wist je dat... Manfred er redelijk zonder kleerscheuren vanaf is gekomen voor zover wij nu kunnen zien (en Manfred voelen)
wist je dat... we allebei erg geschrokken zijn
wist je dat... de fiets nogal wat schade had en dat we dus ook voor Manfred maar meteen een electrische fiets hebben geregeld
wist je dat... hij namelijk aldoor op die van mij wilde
wist je dat... ik hoop dat de behandeling bij de tandarts van Petra goed is gegaan
wist je dat... ik het wel gezellig vind dat iedereen weer zo'n beetje terug is van vakantie
wist je dat... ik op m'n werk juist nu alleen zit omdat mijn collega's allebei op vakantie zijn
wist je dat... het ontzettend saai werken is, zo zonder aanspraak

Laatst aangepast door Admin op di aug 21, 2012 7:00 pm; in totaal 1 keer bewerkt

Creative for:

Admin
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht  tinekereinders op zo aug 19, 2012 7:32 am

Wist je dat................ jullie wel goed geschrokken moeten zijn Irene en gelukkig alleen materiele schade.
Wist je dat...............Ik me niet voor kan stellen dat iemand deze hitte lekker vind pffffffffff
Wist je dat...............Ik beniewd ben hoe hetmet Petra is met haar wortelkanaalbehandeling dat is niet echt een pretje.
Wist je dat............... ik vandaag echt niets ga doen. en jullie een fijne zondag ga wensen

tinekereinders

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud Vandaag om 4:30 am

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 4 van 12 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven