vraagje over een progammatje
Pagina 1 van 1 • Deel •
vraagje over een progammatje
Hallokes iedereen,
Ik zou jullie eens willen vragen of er iemand bij is die het programmatje "POSTWORKSHOP3" kent.
Het ziet er heel interessant uit.
Ik vind het wel duur, daarom zou ik eens willen polsen of er iemand hier dat progamma heeft, of iemand kent die dat heeft en of het werkelijk de moeite waard is.
Ik heb wel de freeware gedownload , maar dat is heel beperkt in zijn kunnen .
Ben benieuwd
Groetjes,
Lilly
Ik zou jullie eens willen vragen of er iemand bij is die het programmatje "POSTWORKSHOP3" kent.
Het ziet er heel interessant uit.
Ik vind het wel duur, daarom zou ik eens willen polsen of er iemand hier dat progamma heeft, of iemand kent die dat heeft en of het werkelijk de moeite waard is.
Ik heb wel de freeware gedownload , maar dat is heel beperkt in zijn kunnen .
Ben benieuwd
Groetjes,
Lilly
Lilly-10- Aantal berichten : 675
Registratiedatum : 01-03-10
Leeftijd : 65
Re: vraagje over een progammatje
Ik ben al een tijdje met de demo bezig en ik had hem bijna gekocht. Maar toen ik wilde afrekenen bleek er nog BTW overheen te komen. En dat geldt voor heel Europa! Dus voor Nederland 21%.
Mocht je het gaan kopen, in de MScraps shop staat een kortingscoupon! http://www.mscraps.com/shop/postworkshop/
Ik vond het spelen met de demo erg leuk, maar ik heb nu een ander programma gevonden waar ik ook al hele leuke schildereffecten mee krijg. Dus ik ben nu lekker daarmee aan het rommelen, scheelt weer $101,--.
Dat is Fotosketcher. Je zet je foto erin en kiest één van de schildereffecten. Die effecten kun je ook nog helemaal instellen als je wilt. Je klikt op Schilderen en alles gaat vanzelf.
http://www.fotosketcher.com/
Eerlijk gezegd vind ik de schildereffecten mooier dan in PWS3. Maar daarin is het voordeel dat je effecten kunt combineren en net als in Photoshop de dekkingen/blendingsopties kunt veranderen.
Mocht je het gaan kopen, in de MScraps shop staat een kortingscoupon! http://www.mscraps.com/shop/postworkshop/
Ik vond het spelen met de demo erg leuk, maar ik heb nu een ander programma gevonden waar ik ook al hele leuke schildereffecten mee krijg. Dus ik ben nu lekker daarmee aan het rommelen, scheelt weer $101,--.
Dat is Fotosketcher. Je zet je foto erin en kiest één van de schildereffecten. Die effecten kun je ook nog helemaal instellen als je wilt. Je klikt op Schilderen en alles gaat vanzelf.
http://www.fotosketcher.com/
Eerlijk gezegd vind ik de schildereffecten mooier dan in PWS3. Maar daarin is het voordeel dat je effecten kunt combineren en net als in Photoshop de dekkingen/blendingsopties kunt veranderen.
Berna Datema, Cali Designs, Christine Honsinger/Fiddlette, Clementine Design, Crowabout StudioB, Damayanti, Digiridoo Scraps, Fiddle-Dee-Dee, Lorie Davison, Paula Kesselring, PinkLotty Designs, Raspberry Road Designs, Rucola Designs, SherrieJD, Veronica Spriggs

Admin- Admin
- Aantal berichten : 1398
Registratiedatum : 27-02-10
Leeftijd : 47
Bedankt Irene voor het antwoord.
Fotosketcher had ik ook juist gevonden en is ook niet slecht, ben er nog mee aan het oefenen.
Ik vind het fijn om zo met alles te experimenteren.

Indien ik beslis om die andere te kopen, laat ik jullie weten wat ik ervan vind.
spijtig dat het zo duur is.( zelfs met kortingsbon).
groetjes,
Lilly
Fotosketcher had ik ook juist gevonden en is ook niet slecht, ben er nog mee aan het oefenen.
Ik vind het fijn om zo met alles te experimenteren.

Indien ik beslis om die andere te kopen, laat ik jullie weten wat ik ervan vind.
spijtig dat het zo duur is.( zelfs met kortingsbon).
groetjes,
Lilly
Wat ik in PWS3 jammer vind is dat het met 1 druk op de knop niet echt klaar is.
Veel effecten vind ik niet mooi en zal ik nooit gebruiken. Zelf vind ik de echte schildereffecten het mooist. En dat lukt me toch beter met Fotosketcher.
Veel effecten vind ik niet mooi en zal ik nooit gebruiken. Zelf vind ik de echte schildereffecten het mooist. En dat lukt me toch beter met Fotosketcher.
Laatst aangepast door Admin op vr nov 09, 2012 7:43 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Berna Datema, Cali Designs, Christine Honsinger/Fiddlette, Clementine Design, Crowabout StudioB, Damayanti, Digiridoo Scraps, Fiddle-Dee-Dee, Lorie Davison, Paula Kesselring, PinkLotty Designs, Raspberry Road Designs, Rucola Designs, SherrieJD, Veronica Spriggs

Admin- Admin
Ik ben volop aan het oefenen met fotosketcher.
Maar ik denk dat je het mooiste resultaat verkrijgt door te mixen en dan is het uitzoeken welke goed bij elkaar passen

Zal nog wel even duren voordat ik vind wat ik echt mooi vind.
Elk filtertje heeft iets unieks.
Maar ik denk dat je het mooiste resultaat verkrijgt door te mixen en dan is het uitzoeken welke goed bij elkaar passen

Zal nog wel even duren voordat ik vind wat ik echt mooi vind.
Elk filtertje heeft iets unieks.
Lilly, bijna onderaan bij de effecten van Fotosketcher kun je ook je origineel met je effect mengen.
Wat ik nu wel eens doe is eerst een effect opslaan en dan daar een ander effect overheen zetten en mengen.
Werkt heel goed met de sketch en het oude foto effect bijvoorbeeld. Ik heb net een voorbeeld geplaatst in m'n gallery.

Wat ik nu wel eens doe is eerst een effect opslaan en dan daar een ander effect overheen zetten en mengen.
Werkt heel goed met de sketch en het oude foto effect bijvoorbeeld. Ik heb net een voorbeeld geplaatst in m'n gallery.

Admin- Admin
ik heb eerst een commentje geplaatst in je gallery en nu pas dit gezien.
Is wel een heel mooi resultaat Irene.
ik zal zeker blijven oefenen.
Is wel een heel mooi resultaat Irene.
ik zal zeker blijven oefenen.
ken beide programma s niet maar heb sketcher gedownload vindt het effect wel mooi Irene.
tinekereinders- Aantal berichten : 725
Registratiedatum : 28-02-10
Leeftijd : 63
Ik kende fotosketcher niet, maar het is inderdaad een heel leuk programmaatje. Dank je wel voor de tip Irene!
Jeannette- Aantal berichten : 343
Registratiedatum : 28-02-10
Leeftijd : 49
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: