Even voorstellen!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Even voorstellen!

Bericht  FemScrapt op di jun 25, 2013 7:06 pm

Hoi allemaal,

Dankzij Irene ben ik nu lid van Digtal Scrapbooking Nederland! Eigenlijk dankzij Petra, want die verwees me naar Irene door Wink
Wat leuk, nog meer meiden die net als ik van scrappen houden hihi.
Ik heb al wat bekende namen zo in de gauwigheid voorbij zien komen maar er zullen ook ongetwijfeld veel leden zijn die ik nog niet ken.

Even voorstellen... Mijn naam is Femke en ik ben hier eigenlijk terecht gekomen omdat ik wat beter wil leren scrappen. Ik ben in het daagelijkse leven moeder, huisvrouw, doe de boekhouding van mijn mans bedrijf en krijg regelmatig grafische opdrachten van fotografen en bedrijven. Sinds 2011 ontwerp ik ook scrapbook spulletjes. Ik vind het erg leuk om te doen. Toch kom ik er steeds meer achter dat om goed te kunnen desgnen je eigenlijk ook goed moet kunnen scrappen dus vandaar dat ik op zoek ben gegaan naar 1 of meer (niet te veel hoor! hihi) designers die voor mij een plekje in hun team vrij hebben. Irene bood me een plekje aan in haar CT en daar ben ik maar al te blij mee. Ik sta geheel open voor tips en trucks want ik ben per lot van rekening hier ook om van jullie wat te leren Smile

Ik heb een scrapblog waar ik graag mijn CT werk op wil promoten: (er staat nu nog niet zoveel op, behalve een header van Lories kit Wink)
FemScrapt.blogspot.nl

Dat was het voor nu wel een beetje!

FemScrapt

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 24-06-13

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Re: Even voorstellen!

Bericht  pepeetje2104 op wo jun 26, 2013 6:03 pm

Hee Femke

Leuk je hier te zien.
Hoop dat Irene je verder kan helpen ;-)
pepeetje2104

Aantal berichten : 478
Registratiedatum : 28-02-10
Leeftijd : 52

Profiel bekijken http://pepeetjesdigiscraps.blogspot.com/

Terug naar boven Go down

Bericht  Admin op do jun 27, 2013 4:31 am

Hoi Femke, gezellig dat je ons ploegje bent komen versterken!

Creative for:
Berna Datema, Cali Designs, Christine Honsinger/Fiddlette, Clementine Design, Crowabout StudioB, Damayanti, Digiridoo Scraps, Fiddle-Dee-Dee, Lorie Davison, Paula Kesselring, PinkLotty Designs, Raspberry Road Designs, Rucola Designs, SherrieJD, Veronica Spriggs
Admin
Admin

Aantal berichten : 1398
Registratiedatum : 27-02-10
Leeftijd : 46

Profiel bekijken http://digiscrapnederland.forummotion.com

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven