Interview met Yvonne

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Interview met Yvonne

Bericht  tinekereinders op vr maa 12, 2010 12:08 pm

Ik heb Yvonne gevraagd of ik haar mocht interviewen en dat wilde ze wel.
1. Wil je in het kort iets over jezelf en je familie vertellen?
Ik ben 55 jaar geleden geboren in Amsterdam, ik ben enig kind. Toen ik 10 jaar was zijn we met ons drieën verhuisd naar Lochem. Mijn moeder woont daar nog steeds, mijn vader is inmiddels overleden. Door werk en niet in de laatste plaats de liefde ben ik een paar keer verhuisd. Eerst van Lochem naar Zutphen, naar Doetinchem, Zelhem, Doesburg en uiteindelijk nu, al weer ruim 18 jaar, woon ik samen met Jaap in Lichtenvoorde. Jaap en ik zijn bijna 25 jaar samen en 15 jaar getrouwd. We hebben geen kinderen. Onze familie is erg klein, Jaap heeft een oudere zus maar ook zij heeft geen kinderen. Mijn schoonouders allebei bijna 86 wonen in Hoogkerk (vlak bij Groningen). Ik werk fulltime als administrateur bij een metaalverwerkend bedrijf in Doetinchem.

2. Hoe zou jij jezelf omschrijven als je maar 1 woord mag gebruiken?
Pfoe, wat een moeilijke vraag.... ik zou zeggen: veelzijdig

3. Hoe en wanneer ben je met digital scrapbooking in aanraking gekomen?
Een paar jaar geleden heb ik Paint shop pro aangeschaft. Ik gebruikte het hoofdzakelijk om de foto's die Jaap maakte te bewerken. Op internet zocht ik toen naar tutorials en ben ik begonnen met kleine plaatjes / kunstwerkjes te maken (600x450) en zette die op een digitaal fotolijstje. Op mijn zoektocht naar freebies kwam ik vorig jaar maart bij toeval op de site van DSD terecht en heb me aangemeld maar had nog nooit gescrapt. Van af dat moment ben ik helemaal verslaafd.

4. Wie is je favoriete designer en wat is je favoriete shop?